درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار

شنبه 30 شهريور 1392
ن : lafee

درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار

درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار 

کراتینین بالا و پروتئین در ادرار دو نشانه های معمولی کلیه disease.Creatinine 6 به معنی آسیب بسیار جدی کلیوی. پروتئین در ادرار نشان میدهد یک prognosis.What بسیار فقیر برای درمان کراتینین 6 با پروتئین در ادرار است؟ 

کراتینین 6 

کراتینین حاصل creatine.Normally است، کراتینین اضافی خواهد شد خارج از بدن با محدوده نرمال kidneys.The برای کراتینین در خون فیلتر ممکن است 0.6 ~ 1.3mg/dL.For ظرفیت جبرانی قدرتمند کلیه، سطح کراتینین ندارد را افزایش می دهد تا زمانی که نیمی از عملکرد کلیوی می شود lost.Creatinine 6 چند بار به عنوان بالا به عنوان نرمال result.Obviously است است، شما می توانید ببینید که چگونه جدی صدمه به کلیه ها است. 

به طور کلی، زمانی که افزایش کراتینین تا 5، دیالیز خواهد بود prescribed.Should شما شروع دیالیز در حال حاضر؟ مشورت با پزشک آنلاین ما برای جواب دادن! 

پروتئین در ادرار 

پروتئین یک ماده مغذی مهم در بدن است و نقش مهمی در سالم نگه داشتن استخوان و بازسازی بافت های بدن و شرایط cells.In راست، از این فیلتر می تواند فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از body.However، پروتئین بیش از حد بزرگ هستند عبور از فیلتر. وقتی کلیه ها دچار اختلال، آنها موفق به حفظ پروتئین در body.A مقدار زیادی از پروتئین را به urine.Protein در ادرار نشت شتابدهنده قابل توجهی در بدتر شدن عملکرد کلیوی است. 

درمان کراتینین 6 و پروتئین در ادرار 

در درمان مرسوم، داروها به طور کلی به کراتینین کمتر و پروتئین کنترل در urine.However را تجویز، این داروها تنها می تواند کسانی که symptoms.As 6 کراتینین و پروتئین در نتیجه ادرار از عملکرد ضعیف کلیه کنترل، بیماران باید درمان برای بازگرداندن اختلال کلیه ساختار و بهبود عملکرد کلیه است. 

میکرو چینی Osmotherapy داروهای توصیه شده برای درمان بیماری کلیه با کراتینین بالا و پروتئین در urine.It را می توانید بافت کلیه اختلال در بازسازی برای بهبود function.If کلیه کلیه ها می توانند به کار موثرتر، کراتینین بالا و پروتئین در ادرار خواهد شد اساسا کنترل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان کراتینین 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.